Adres do obsługi reklamacji i zwrotów:
ŻURAWIK.COM Paweł Żurawik
ul. Akacjowa 17
76-251 Bolesławice
NIP: 8421559772
Regon: 220056154
tel: (59) 30 70 310
gsm: 508 328 744
e-mail: biuro@centrumnozy.pl
Gwarancje
Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski.
Gwarancja wynosi 24 miesiące.
Reklamacja towarów
Każdy wysyłany towar w ramach reklamacji powinien być wysłany wraz z wypełnioną kartą reklamacyjną z możliwie szczegółowo opisanymi wadami produktu.
Zwroty
Na podstawie Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru .
Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od daty odbioru towaru,
oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedającego.
W przypadku sporu, Nabywca będący konsumentem ma możliwość dochodzenia roszczeń przy pomocy m.in. miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów
oraz skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji w drodze mediacji lub za pomocą sądów polubownych,
przy udziale m.in. Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowych.
Skorzystanie z ww. sposobów rozwiązywania sporów jest dobrowolne.
W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.
W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą
firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania
z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające
z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez
mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie
Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu,
obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.